Samen staan we sterk ... |
Forums > RA-Ligaopvolging en behandeling
Gepost door: annekebob (---.11-181-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be)
Datum: 05 June 2009 15:55
Ik ben hier nieuw en het was een beetje zoeken om mij zelf een naam te geven die nog niet in gebruik is.
ik was deze week op consult bij de reumatoloog en was heel erg teleurgestelt, ik heb het gevoel dat er niet echt iets gedaan kan worden ommij te helpen, kan nog met moeite zitten van rugpijn heel erge pijn in de benen daar bovenop oogproblemen volledig droge ogen schrimmertest is reeds lang nul ,ik heb daat wel gel, en druppeltjes voor, ook zeer droge mond, de longarts hadt mij aangemoedigd van er kan een behandeling gegeven worden met medicijnen door een reumatoloog/dus zocht ik deze nog eens op. maar weer eens niks daarvan toch niet bij wie ik ga. er is crest en is clerodermie en ik voel mij in de steek gelaten, de controle verliep als een lachertje de reumatoloog haalde zijn stetoscoop te boven ging achter mij taan en luisterde boven mijn kleren naar de longen , en zegde hardop kan niks horen , natuurlijk niet ik hadt drie kledingstukken boven elkaar aan niks dik maar die laagjes tellen wel. ik laat mij nu horen odat er ook nog zo iets is als de patient die niet belachelijk moet gemaakt worden , ik durf weinig maar nu is het er echt wel over wie heeft een adres van een goede reumatoloog die er niet mee zit dat een artient niet kan genezen maar wie hij wel wil helpen om wat beter te worden of stabiliteit te bekomen dank voor elke reactie annekebob Re: opvolging en behandeling
Gepost door: caya (---.access.telenet.be)
Datum: 01 December 2009 16:27
Hallo
In Gasthuisberg is men toch wel goed om een diagnose te stellen. Ik ga er prive bij dokter P. Verschuren. Re: opvolging en behandeling
Gepost door: casper (---.access.telenet.be)
Datum: 03 April 2010 08:49
hey dokter van esshe in bonheide ziekenhuis is een hele goeie allee da vind ik toch -)) grtjes Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Je kan hier inloggen en registreren |