Samen staan we sterk ... |
Forums > RA-Ligahuiduitslag bij ledertrexate
Gepost door: Marianne (---.2-240-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be)
Datum: 12 May 2010 20:03
Hallo aan alle gebruikers van ledertrexate,
Ik heb waarschijnlijk al lang RA (erfelijk, mijn vader had het ook). Ben heel lang naar een dokter geweest die werkte met voedingssuplementen en die zocht naar de oorzaak van de erg veel en pijnlijke ontstekingen. Toen ik niet meer kon van de pijn heb ik een reumatoloog opgezocht die RA vaststelde en na een tweetal cortisonespuiten om de acute ontsteking en pijn weg te werken, krijg ik nu al 2 tal jaren inspuitingen met ledertrexate (4ampullen). Sinds oktober 2009 begin ik daar serieus misselijk van te worden en heb ik nu sinds enkele weken en op eigen houtje de hoeveelheid vermindert naar 3 ampullen en met inname van motilium voor en na en de volgende dag, is de misselijkheid veel beter. Sinds iets voor de zomer ben ik beginnen last krijgen vanHUIDUITSLAG OP MIJN GEZICHT, dit is erger en erger geworden (staat in de bijsluiter van Ledertrexate, bij bijwerkingen die soms voorkomen). Mijn gezicht staat nu vol rode vlekjes, moet er crème aandoen om nog buiten te durven gaan, wat de zaak precies nog erger maakt. Heeft er iemand hier ervaring mee? En wat kan je er aan doen. ps. ik heb een afspraak met de huidarts volgende week maandag. Mijn ontstekingen zijn herleid tot bijna 0, dus dat is wel een goede zaak Groetjes Marianne Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Je kan hier inloggen en registreren |